Dyson DC26 Allergy blauw, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC26 Allergy blauw, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

stiglitz 30-12-2012

Voor ongeveer een half jaar maak ik nu gebruik van deze Dyson en hij bevalt mij prima. Zelf ben ik klein behuisd en deze kleine stofzuiger past daarom prima op de trap of opgeborgen in een kleine voorraadkast. De zuigkracht is prima en hij erg makkelijk uit elkaar te halen om te reinigen. Al met al ben ik erg tevreden.

Alphen 12-07-2012

Hahaha ik lees hier alleen maar nare reacties, ik heb hem nu denk ik 2 jaar en ik ben super tevreden. Zuigt absoluut alles op. Zuigt ook tot nu toe nooit minder dan toen ik hem kocht. Makkelijk te onderdhouden, simpel het filter uitwassen. Dyson stofzuigers zijn absoluut duurzaam. Ik ben best ruw met de stozuiger maare kan hij allemaal hebben. Kortom ik ben tevreden en raad iedereen zijn eigen dyson stofzuiger aan. Maar laat je wel goed informeren in de winkel over welk model je neemt!

roel peters 07-01-2012

ik heb nu een klein jaar de dyson city.
maar vanaf dag nummer 1 alleen maar aan het apparaat geërgerd!wat een slechte stofzuiger.hij heeft bijna geen zuigkracht.de slang zit niet in het midden van de stofzuiger maar aan de zijkant,dus hij trekt zicht de hele tijd scheef met het gevolg dat het uitblaas systeem dat aan de andere kant zit negen van de tien keer in je gezicht ligt de blazen.echt irritant.
en voor wie nog die zo'n stofzuiger wil gaan kopen raad ik ook meteen aan om een paar oorkleppen erbij te kopen.want hij maakt echt ontzettend veel kabaal.ik heb er 400 euro voor betaald en dat is HIJ zeker niet waard!!!!

Wiersma19 28-05-2011

De stofzuiger is door zijn formaat makkelijk te hanteren maar daarmee is dan ook alles gezegd. De zuigkracht is zeer beperkt en het oprolsysteem werkt niet of nauwelijks. En dat voor een toch forse prijs.

Fam. Bovenmarsch 19-11-2010

Deze stofzuiger hebben we aangeschaft omdat wij niet al te groot behuisd zijn en deze daardoor makkelijker op te bergen is. Daarnaast heb ik 2 gezinsleden die allergisch zij voor huisstofmijt en dit apparaat heeft de beschikking over een goed filter. Verder hebben we hem gekocht voor het gebruiksgemak. geen zware stofzuiger de trappen op en af slepen.
Na een half jaar kunnen we wel zeggen dat deze stofzuiger echt alleen bestemt moet zijn voor mensen die ws in een nog kleiner huis huis wonen als wij. Hij zuigt op volle kracht nauwelijks de helft van zijn grotere broers. wij hebben er ook nog een speciale roterende borstel bij gekocht ondanks deze aanschaf staat de zuigkracht van deze stofzuiger niet in vergelijking met de volwassen dyson stofzuigers. Daarbij houden we ons aan het advies minimaal 1 x per maand de filters schoon te maken.
De kwaliteit van afwerken is redelijk, het oprol mechanisme begon al na een maand kuren te vertonen(slecht oprollen). Wij zijn in plaats van korter , langer bezig met stofzuigen en het resultaat achteraf is slecht te noemen, voorwerpen groter dan 0,5 cm schuift hij voor zich uit.
Ik moet regelmatig met de swiffer na vegen.
Wij hebben voor deze stofzuiger ook een dyson gehad, welke prima voldeed tot hij doorbrandde. Na deze ervaring twijfelen wij of we wel weer een dyson moeten kopen als vervanging.
Het geluidsniveau is veel te hoog zeker als je ook nog eens de roterende borstel moet gebruiken.
Ik had veel hogere verwachtingen van een stofzuiger van bijna 400 euro.

NieNiek 05-11-2010

Een lief klein stofzuigertje die goed zijn werk doet. Enige nadeel is het wat korte snoer. Maarja even van stopcontact verwisselen en probleem is weer opgelost